onsdag 1 november 2023

Fullt upp!

 Jo, jag har fullt upp, det är bråda dagar.

Förra veckan var det något varje dag. Måndagen hade jag stickcafe’t och målarkursen, i tisdags kom Sofie och pojkarna hem, i onsdags kom Helmer då Ture skulle på babysim, därefter var hela familjen Sjöqvist här på middag, i torsdags var jag på vc. På fredags kvällen hade vi gäster, och sen i lördags sov Astrid och Melker över här. Fast i fredags blev Ture sjuk så Fredrik lämnade av Helmer hos mig då han körde till jobbet. Fredagens bjudning blev som den blev. Barnbarnen är ju viktigaste. Men jag fick till maten ändå, Räktoast, taco och fruktsallad fick det bli. Alltid gott och trevligt att träffa goda vänner!

Phu, fullt upp, det är mycket trevlig och rolig, men även jobbigt, fast det roliga övervinner!

4 kommentarer:

  1. Fullt upp! Fattar inte hur du orkar ha bjudning mitt i allt. Men du är ju ung... Kram//Anna-Lena Grimsås

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det är kul med bjudningar. Sitter ju hemma själv i vekorna, så jag behöver ha lite roligt då helgen kommer, fast ibland så orkar jag inte. Det är inte helt ovanligt att jag ligger pall 1-2 dagar efter att ha haft roligt på helgen. Det är så roligt att träffa nära och kära, älskar då barn och barnbarn kommer hem till mig/oss.
      Kram Lisa

      Radera
  2. Du har fullt upp att göra!
    Jag har inga problem att kommentera hos dig!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så lustigt, kan inte förstå varför det inte fungerar. Kram

      Radera