fredag 6 mars 2015

Färdig stickade!

Vilket underbart väder vi hade igår. Vindstilla och solen sken ifrån en klarblå himmel. På kvällen då vi tog oss en promenad var det så vackert. 
Tyvärr så har inte solen vaknat idag. 
Och i igår blev de färdiga, syltasockar .
De är så härliga, och roliga att sticka.
Dessa syltasockarna ligger bara på hög, funderar på att sälja dem, för då kan jag sticka nya.
Idag har jag en oskriven att göra lista.  Vi ska ha kalas i morgonkväll. Kaka till kaffet ska bakas, och så ska jag duka, och så är det lite annat småplock som ska skötas. 
Igår blev det ingenting gjort. Jag hade tid på vårdcentralen, sen passade jag på att handla lite då jag ändå var i Tingsryd. Allt finns tyvärr inte i vår fina affär. Men de som finns handlar vi där.

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Så fina syltasockorna är. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Jamen SE DÄR är ju de beömda syltasockorna.
    Ja de ser ju ut som vanliga sockar, *fniss*
    eller kanske lite mera mönster och 'bulligt'. Men jätte fina.
    Duktigt av dig Lisa, du är fenomenal på att sticka . . . .
    Trevlig helg. kram/ Eva

    SvaraRadera