torsdag 5 februari 2015

Haveri är på G!

Vi har fortfarande underbar vinter. Tyvärr så har de lovat lite mildare till helgen.
Och i mitt liv så händer det inte så mycket.
Mannen har varit sjuk, men i måndags var han feberfri, så varför skulle han då vara hemma?? Så knasig han är. Jo det är ju farligt att låta kroppen återhämta sig.

I måndags började åter porslinsmålnings kursen. Himla kul tycker jag.
Ännu roligare är att jag har fått förfrågan om jag vill sticka strumpor. Om jag vill!!! Kul att någon vill ha, för inte kan jag bara sticka och lägga på hög.

Mindre kul är att min dator håller på att lägga av. Så nu startar jag den inte alls ofta, den har inte varit igång sen i söndags. Har fått för mig att den håller kanske lite längre om jag inte startar den.
Jag har bett dottern dä och svärsonen att kolla efter en ny till mig.

Må väl, i vårat underbara vinterland!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar