fredag 6 februari 2015

Ännu mera haveri !

Vilken underbar dag vi hade i går. 

Tyvärr så hade jag huvudvärk, som vanligt. 
På em tog jag iallafall färdtjänst ner till Tingsryd, fikade hos dottern, sen följde hon med mig och handlade.
Jag har beställning på strumpor, så jag behövde handla garn. 

Men igår kväll kunde jag inte alls sticka. Det har gått bra då jag suttit i min fåtölj och benen på fotpallen, men nu har jag åter så ont i kroppen att jag inte kunde sitta, inte ens i min fåtölj. Det blev att ligga i soffan istället. 
Vad less jag blir 😒

Trevlig helg, iallafall!

3 kommentarer:

  1. Va ! ? Du är inte dålig du, ligger du ner och stickar, eller vad ? !
    Var inte less, för inte ens jag kan göra det du gör, inte ens sticka.
    Verkligen härliga färger, de gör mig glad, så titt a på dem ordentligt,
    ja se visst blev du lite gladare nu . . . . fortsätt så . . . . .

    Härlig vinterbild på hus och staket . . . .
    Må väl,kram/ Eva

    SvaraRadera
  2. TRist. Ligga ner och sticka går ju inte. SÅ roligt att du fått beställning på sockor.

    SvaraRadera
  3. Grrr förstår att du blir less...
    Hoppas att du har mindre ont idag.
    Kram!

    SvaraRadera