fredag 10 oktober 2014

Julen är snart på ingång!

Denna veckan har jag haft fullt upp, men ändå tagit det lugnt.
I måndags var jag först på stickcafe´t, sen på målarkursen.
På tisdagen hade jag tid hos tandläkaren. Jag skulle få min krona. Den satt perfekt, men den var för liten så det blev för stort mellanrum emellan två tänder. Ska tillbaka nästa vecka och då få kronan.
Besök hos sjukgymnasten, följt av provtagning på vårdcentralen hade jag på onsdagen.
Så igår var jag hemma och bara tog det lugnt.
Jag har småplockat lite hela veckan, utan att stressa.
För idag händer det grejer!!

Idag spelar vi julmusik, dricker glögg, och stöper ljus.
Efter denna dagen är det helt okej att spela julmusik och dricka glögg, tills vi tröttnar på både ock någon gång nästa år.

Ha en bra dag! För det ska jag ha!
P & K

2 kommentarer:

  1. Nu blir det nya fina juleljus stöpta hos dig. Hoppas ni hade trevligt.

    SvaraRadera
  2. Va ni verkar ha roligt hos dig.
    Stöpa ljus är det längesedan jag gjorde.
    Mmm. Glögg låter gott.
    Julmusik mys mys
    Nu önskar jag dig en skön Helg.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera