torsdag 12 april 2012

Vårjackan

Igår när tjejerna skulle till gymmet följde jag med ner till Tingsryd, för att handla mat. Jag skulle även kolla på jacka till mig. Men när jag gick på Börjes ringde tjejerna och sa att vi skulle luncha tillsammans, så jag skulle handla grejerna till tacofylld paprika. DÄR glömde jag att jag skulle kolla på jacka.
Idag ringde DÄ och undrade om DY skulle komma ner och träna på gymmet, så då tog jag chansen. Jag åkte med till Tingsryd, gick och köpte mig denna jackan. Tjejerna godkände den också.
Efter det att jag köpt jackan var jag hos Signe-Bus. Vi gick en runda för att sen mysa i soffan.
Hon är så händig. Idag när hon var ensam hemma ville hon sitta i fönstret, det resulterade i att fönsterlampan gick i kras, tur att Signe inte skar sig.
Kortfattat kan vi konstatera att hundar inte sa sitta i fönstren.
Kanske Signe är lite avis för att min Lotta får det. Men Lotta är en katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar