söndag 8 april 2012

Bortbjudna!

Igår, påskafton, vaknade jag till ett kaos. Värk i kroppen, ont i magen och mådde fruktansvärt illa.
Jag gick och smååt på fm, för vi har bjudna till mamma och hennes man på påsklunch.
Det var gott och trevligt hos mamma. Vi fick påskbord och till kaffet fick vi chokladkaka.
Vi stannade inte så länge, jag behövde hem och vila.

På kvällen kom pappa och hans dam och hämtade maken och mig. Vi var bjudna till Växjö, min systerdotter hade 12 års kalas. Men när vi åkt ca 2 km var det stopp i trafiken, en singelolycka.
Väl i Växjö fick vi köttgryta och potatis, blåbärspaj.
Vi tackar för en trevlig kväll!

Pappa har köpt sig en husbil så vi åkte med den, maken och pappa satt bak och drack wiskey både när vi åkte in och hem.

Idag när jag vaknar så är det ännu mera kaos i kroppen. Att en kropp kan värka så, helt otroligt. Det går inte att beskriva, benen lyder mig inte, varje steg jag tar så känns det, värker när jag andas, mm, mm, mm, undra om huvudet ska lossna ifrån kroppen? Fy, det är mycket gnäll också

Idag var vi inbjudna till farmor och farfar på middag, farmors nötstek är jättegod. Det är alltid mycket äta hos dom, lite förmycket äta, men gott är det.

Önskar er alla en fortsatt Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar