tisdag 17 april 2012

Ullared

Igår blev jag hämtad 8.30, för vidare färd mot Ge-Kås i Ullared.
Det var ingen kö in, lagom med folk inne och när vi var färdiga så satt kassörskan och väntade på oss.
Jag var inte ute efter något, hittat jag så gör jag.
Påslakan var vi i behov av, köpte några tunikor till mig. Hittade lite småpock.
En lagom liten tripp, var hemma 19.30.
Dottern DY körde vår gemensamma kundvagn. Men det känns ändå i kroppen att min resa inte var bra för min underbara kropp. Jag har varit vaken flera gånger i natt, vid 5.30 klarade jag inte av att ligga kvar i sängen, utan steg upp o åt första frukosten.
 Min arma kropp, måste du missunna mig så mycket i mitt liv??

2 kommentarer:

  1. Roligt att du hittade något att köpa, tunika är ett skönt plagg.

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra resa med bra flyt, tänk så lyckligt lottade Ni var, Ni hade ju gräddfilen.
    Tråkigt att vi inte kan få ha lite mera gräddfil gällande våra kroppar. Jag håller tummarna att din underbara kropp återhämtar sig snabbt & du var rädd om dig och sköt om dig
    Kram "Pigan"

    SvaraRadera