söndag 1 april 2012

April, April!

Ännu en vecka har gått, och vi har gått in i nästa månad.
Det var varit en omväxlande vecka, med båda blandat väder, omväxling i kroppen.
Kan undra vad som händer med min kropp. Nu i några dagar har höger axel värkt något fruktansvärt, vissa rörelse fungerar inte. Som om inte allt annat djävelskap skulle räcka?!!!
Men tyvärr så är det så att kroppen min blir bara skörare hela tiden.
Veckans roligheter är bla. i torsdags var Signe hos mig. Hon ville vara ute, så det fick hon. Jag plockade fram hennes lina, sen satte jag mig själv i badenbaden inne i hallen med en filt om mig, för jag hade dörren öppen så Signe kunde gå ut o in som hon ville.
I fredags kom Signe tillbaka för hon skulle klippa sig här i Linneryd, jag fick följa med. Hon blev så fin.
Igår gjorde jag inte många knop, för vi var bortbjudna på kvällen och jag räknade med att jag skulle köra, tänk att jag räknade så rätt.
Vi var hos pappa på kalas, hans "dam" fyllde år i fredags.
God mat, och trevligt hade vi. Tack för oss!!
Idag är det en AttGöraIngenting-dag. Tvättat lite och får tvätten torr ute, det luktar så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar