måndag 30 januari 2012

Sol, underbara sol!

Igår hade jag, som så många andra dagar, en soffdag.
Fast på eftermiddagen var jag på Tuppeware party. Jag gillar party.
På kvällen var jag helt slut, så jag låg nerbäddad innan kl 19.30.
Sov gott hela natten och vaknade inte förrän kl 8.30 idag. Härligt med 13 timmars sömn.
När jag var färdig med mitt morgonbestyr, ringde jag en vän.
Vi tog oss en promenad, som vi avslutade hos mig med en kopp kaffe.
Dotter och Pysen är hemma så dom lagade lunchen idag, Fajita kyckling, gott.
På efter middagen fortsatte jag att hålla soffan varm. Jag har eldat lite i vedspisen, innan jag tände på 3-virksljuset. Jag har även gjutit ett doftljus i dag.
Som synes så smäter inte mitt mullbärljus ifrån Partylite, så jag får skära av kanterna. Dessa kanter lägger jag i arombrännaren, och sen resten smälter jag och häller i en ljusform som jag köpt på panduro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar