fredag 20 januari 2012

Så skönt!

Det är så skönt att inte göra någonting,Och sen vila därefter!
Igår gjorde jag ingenting, men jag hann inte att bli färdig, så jag fick fortsätta idag.

Det är så mitt liv ser ut, ibland, ganska ofta.
Mitt liv var kaos igår, och dagen har endast varit lite bättre.
På förmiddagen tvingade jag mig ut på en promenad, var tvungen att posta ett brev.
Gick då förbi en vän, som ville med ut på en promenad. Därefter bjöd hon på kaffe.
Tack för vår promenad och kaffestund!!

Ieftermiddag har det inte hänt något här inte, mer än att jag värmt soffan.
Och efter kvällens middag körde mannen till Ingelstad för att kolla på innebandy, och dottern till Växjö för att träffa kompisar. Så nu sitter jag och Lotta här hemma som vanligt i våran ensamhet!
Inget bra på TV´n, det enda rediga är väl ishockeyn, Taif-TrojaLjungby.
Nä så det får väl bli snarkelådan nu då!
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar