tisdag 10 januari 2012

Vilken underbar natt!

Det var mycket skönt att komma hem.
Jag har sovit jätte gott i natt. Steg upp och åt första frukosten med min man, sen trillade jag i snarkelådan igen, och sov till 9.00. Skönt och välbehövligt.
Jag fick mycket bättre frukost här hemma än på Hotel CLV, det blev risgrynsgröt med Petras plomonmarmelad, macka med rödbetssallad och kalvsylta, apelsinjuice och kaffe.
DY och jag har varit hos DÄ idag. Jag och Signe låg på soffan meddans tjejerna lagade lunch.
Jag hjälpte även DÄ med hennes nya gardiner som skulle läggas upp. Jag har aldrig förut limmat upp gardiner, utan jag brukar sy. Jag gjorde detta för hennes skull, men själv så kommer jag att fortsätta att sy upp mina.

1 kommentar:

  1. Du kan få sy om du ska hjälpa mig någon mer gång också om du vill. Tänkte bara att det kanske var smidigt och värt ett försök att limma.

    SvaraRadera