lördag 28 januari 2012

Ikväll blev det av!

Vi skulle ha / försökt bjuda hit pappa med dam länge.
När vi har kunnat har inte dom kunnat, och tvärt om.
Igår när jag pratade med pappa kom impulsen, utan att ha pratat med min man, -Du har en dotter i Linneryd, tycker att ni ska åka till henne i morgon kväll. Jaså fick jag till svar, -ska ta upp detta på bolagsstämman. Okej! Idag ringde pappa och sa att dom kom. Trevligt!
.


Hela min kropp är i revolution, så jag har legat hela dagen så jag skulle tya kvällen

Fast jag gör inget märkvärdigt, bara kul att träffas.
"Det är bara att blunda och bita ihop"

Vi började med en förrättsmacka med räkgegga, följt av bacon lindad kyckling och fläskfile med flåt potatis utan fett och rödvinssås, till kaffet blev det varma farmors blåbär/hallon och glass.
 Tack för i kväll!

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar