onsdag 1 februari 2012

Gillar inte nattdansen!

Efter att ha dansat hela natten igår, så tog jag sovmorgon. Det var skönt. Jag tycker inte om nattdansen.
När dottern hade vaknat körde vi till Tingsryd, döttrarna till gymmet och jag handlade mat.
Efter lunchen, färsfyllt pitabröd, hamnade vi på soffan.
Jag sov "bara" 1 ½ timma, mycket välbehövligt.
På kvällen kom tjejligan till mig, för vi hade symöte. Det gillar jag.
Det blev en sen kväll igår, så jag tog sovmorgon idag också.
Sen har gjort ingenting, det var skönt men jag var tvungen att vila lite därefter, så jag la mig och lyssnade på min ljudbok.
Nu i eftermiddag har jag och "I" gått en runda, kallt men skönt.

Jag skickar ibland in en insändare till SMP´s lobby, min syster och Dottern DÄ vet precis när jag skickat in, dom känner mig nog ganska så väl. Igår kväll var det tom en i symötet som undrade om det var jag som hade en insändare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar