tisdag 14 juni 2011

Nålar i öronen!

Jag började att dansa redan klockan 2.00 inatt. Ligger på vänster sida, går inte, tar höger sida, nähä, testar mage, undra om det går bättre med ryggen??? Och så börjar vi om från början!!!!  Min man sjöng (snarkade, zzzzzz) för mig medans jag dansade.
Med denna djävulska värk går det inte att ligga i sängen, men det går inte heller att ta sig ur sängen.
Men jag lycksdes stanna i sängen tills klockan var 6.00

Idag kunde jag inte ta sovmorgon för jag skulle till Sjukgymnasten i Växjö och få öron akupunktion.
det gick bra att ligga på britsen, men när jag var färdig kom jag knappast upp.
Mina tjejer var med i Växjö och shoppade loss under tiden.
Sen lunchade vi tillsammans, innan vi handlade mat och körde hem.
Nu har den en dottern kört hem till sig, och den andra till pojkvännen, så nu sitter jag här och väntar på min man. Och där kan jag vänta, för han jobbar över några timmar.

Var på apoteket och löste ut min nya medicin, hoppas att den gör nytta så jag kan sova bättre hela nätterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar