måndag 14 oktober 2019

Nu har den gjort sitt!

Det är jobbigt då saker inte fungerar som de ska. Nu den sista veckan har min IPhone 5 stängt av sig själv, jag har inte kunna varit anträffbar. Men tutch-funktionen har strulat i månader.
Eftersom vi inte har någon hemtelefon så är en fungerande mobil ett måste.
Men kanske har den verkligen gjort sitt, för jag köpte den i februari 2012
  I lördags körde Stefan och jag ner till BJS i Tingsryd för att köpa mig en ny telefon. Jag visste precis vilken jag skulle ha, en IPhone 7, den klarar jag mig med. Varför köpa en dyrare, lyxigare telefon än vad jag är behov av. Jag har varit nöjd med min gamla IPhone 5.
Om denna telefon håller i dryga 7 1/2 år återstår att se.

Håll i hatten, för det blåser rejält.

2 kommentarer:

  1. Vi har inte heller fast telefon så då gäller det att mobilen fungerar. Det blåser rejält här med. Kram

    SvaraRadera