fredag 11 maj 2018

Jag har tappat gnistan!

Min dator är inte alls rolig, för varje dag som går så kommer den närmare sin pension och soptippen.
Det kan gå många dagar utan att jag sätter igång den.

Däremot så är det härligt i naturen.
Rabarben växer så att det knakar.
 Biggaråträdet blommar så fint, hoppas på mycket bär i år igen.
Och som vanligt så träffar vi Astrid, hon kommer hit med föräldrar och Signe. Har även hämtat henne på dagis, så kul.

Förra helgen hade vi kalashelg. Examensfest på lördagskvällen, Stefans systerson,  och kalas hos Sofie på söndagen. Tyvärr så missade Stefan båda kalasen, då han låg sjuk.

Själv så mår jag väl si så där, men det får gå. Astrid ger mig så mycket, bara älskar att träffa henne.
Det fina vädret gör ju också att allt känns lättare, men idag har vi regn.

Önskar er en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Kan i förtroende berätta att även min dator närmar sig soptippen. Det gör man väl själv också, fast kanske inte i samma takt som den. Hoppas jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det får vi hoppas att vi slipper soptippen

      Radera
  2. Äntligen ett inlägg från dig. En dator ska vara lätt att använda annars är det inget kul. Hoppas du hittar ett bättre alternativ och kan skrota din gamla snart. Kram

    SvaraRadera