lördag 20 januari 2018

Hitta ljusglimtarna!

Ibland så tycker jag att mycket är jobbigt. Men då gäller det att fånga ljusglimtarna.
För det är inte alls roligt att gå hemma 24/7. Samtidigt så är det skönt att med alla mina sjukdomsdiagnoser att jag får gå hemma 24/7, utan att behöva bråka och kämpa emot försäkringskassan, för på den inrättningen förstår de inte hur det är att vara sjuk.

Ikväll har vi haft besök utav våra goda vänner. En mycket trevlig kväll.
En moijto till fördrink, där efter Teriyakikyckling med rostade rotfrukter och sallad, följt utav chokladfondeu till kaffet.
Så roligt att träffa och umgås. De vill ha med oss till Cypern på semester, jag vill med , men tror inte att jag får med mig Stefan. Kan undra om jag har någon annan frivillig att åka med mig.

Önskar er en trevlig helg! Natti-natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar