söndag 29 januari 2017

Jag älskar party!

Jag har alltid gillat, både att ha, och att gå på party.
Det började med Oriflame, det sålde mamma, min syster och jag under en period i min tonårstid.

Mitt första Tupperware party var jag på för ca 30 år sedan, och däreftet har jag inhandlat en hel del.

Vidare kom jag i kontakt med Alpnaering, gillar deras kryddor. Därför började jag själv att sälja Alpnaering. Tyvärr så ville de att man skulle gå in och prata om hälsoprodukter, och dom får inte jag använda pga min tarmsjukdom. Vidare så kom hudvårdsprodukter, då tappade jag sugen på partyn. Men jag beställer fortfarande hem till mig, släkt och vänner. Nu har det även kommit smink.

Partylite har också varit trevligt. Jag har handlat en hel del ljus där ifrån. Och vid mina ljusparty har jag fått många fina ljushållare som tackgåva.

Nu har partyn verkligen kommit igång. De sista månaderna har jag varit på två partylite party, två Tupperware party och ett Forever party. Så himla trevligt. 

Party- nöjd så ska jag nu sova gott! 😴💤💤

3 kommentarer:

  1. Vad är Forever party för något? Ha det bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Forever har aloevera produkter, drickar, proteinpulver, hudvårdsprodukter, mm

      Radera
    2. Drinkar ska det vara istället för drickar.

      Radera