tisdag 16 augusti 2016

Härliga dagar!

Vissa dagar så får man bara njuta, härliga kvalitetsdagar.
Igår kom Sofie hem, hon har sovit här inatt, så mysigt.
Idag efter frukosten, och morgonpromenaden körde vi ner till Tingsryd. Vi började i Hammarplasttältet, därefter körde vi till Therese, Astrid och Signe.
En stund efter lunchen körde Sofie hem till Växjö. Elsa och jag stannade kvar.
Det blev mycket Astrid-snuffs, och promenad med hundarna.
Då Christian kom hem fixade Therese och han middag, lagom tills middagen var färdig kom Stefan.
Christian körde sen upp till skogen i Linneryd, Bockjakten börjar ju idag. Therese stack till naprapaten, och Stefan och jag var barn- och hund vakt. Så mysigt.

Väl hemma så skulle jag koka lite blåbär, det är så gott att ha i filen.
Så himla typiskt, jag fick blåbär på min vita klänning.

Det var bara av med klänningen och i med den i tvättmaskinen.
Vilken himla tur, för fläcken gick bort.

Supertrött är jag nu, så jag lär somna ovaggad ikväll.
Natti-natti

2 kommentarer:

  1. Vad hade du för dundermedel på den blåbärsfläcken. Det brukar minsann inte att få bort såna fläckar.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag började gnugga med vanish, i maskinen hade jag via med blekmedel och vanish.

    SvaraRadera