onsdag 19 oktober 2016

Så gulligt!

Det är så gulligt med Astrids små kläder. Klänningar, body, byxor mm ett riktigt nöje att få tvätta och hänga hennes kläder.
Therese och Christian har ingen fungerande tvättmaskin inne i huset, och vi kan inte köpa en för att dom ska provbo några veckor. Så därför tvättar dom inne hos mig och Stefan.
 I måndags åkte Christian till Finland på jobb, så då sov Therese, Astrid och Signe hos oss. 
Så mysigt att ha dom inne hos oss. Att  morgonmysa i sängen, innan frukosten. 
Det var verkligen lyx!

6 kommentarer:

  1. Det finns så mycket fina barnkläder.
    Har du sytt klänningarna på översta bilden. Du är ju en duktig sömmerska.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har inte sytt några kläder till Astrid. Kanske att jag skulle försöka mig på något, men jag stickar ju förfullt.

      Radera
  2. Barnkläder är så sött. Den sortens tvätt tar man gärna hand om. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tvättar och viker så gärna Astrids kläder.

      Radera
  3. Jag förstår att du myser nu med dina töser hos dig, stor som liten.
    Hjälpas åt kan man alltid göra, som jag nämnt innan hoppas jag deras provboende blir permanent så småningom.
    På lördag får vi besök av bb Jennie med familj, de stannar över till söndag och sen ska de till Ullared och handla, men vi ska ta hand om Leonard och Ofelia. Du må tro jag längtar efter dem, ska ringa Maria så kommer även hon och killarna. Det blir en kul helg.
    Ta hand om dig, kram/ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det heter att familjen är värst, men jag vill nog säga att familjen är bäst.
      Vi får väl se vad tiden har att utvisa.
      Ha en riktig MysPysHelg! Kram Lisa

      Radera