söndag 13 september 2015

Skogspromenad !

Då Stefan körde ut till skogen i går, åkte Elsa och jag med. Vi kollade efter svamp.
Men på vårt stora kalhygge hittade vi ingen.
Men vi fick ju oss en härlig promenad, och Elsa älskar då hon får springa och hoppa runt i skogen.
Det blir inte så där jättebra bilder med mobilen, men jag kan inte ta själv med min riktiga kamera. Så det här får duga. Nu har jag visat mina nya klänningar på alla möjliga sätt.
Idag så skulle svärsonen ut och fiska, så han kom hit med fru och hund, åt söndagsmiddag sen stack han ut till sjös. Innan de åkte hem ikväll gjorde vi pizza och åt. Lite bärpaj och glass slank också ner.

Trött är frun, och har bedrövlig värk.
Tittade lite på Rapport, och det vred runt i skallen på mig. Säger då bara det, -Vi är olika, tycker, känner och vill olika! Kom bara inte och försök ändra på det!

I morgon är det en ny måndag, en ny vecka! Och nya möjligheter!

1 kommentar:

  1. Svampplockning är något jag aldrig ger mig ut på. Jag äter gärna svamp, men är jättedålig på att hitta och veta vilka som är ätliga. Bäst att inte chansa. Jag gillar dina klänningar. En bra modell som man kan variera med tillbehör i det oändliga.Kram

    SvaraRadera