tisdag 8 september 2015

Ljusglimt, eller mörkläggning!?

Så ljuvliga dagar, tyvärr så blåser det lite för mycket.
Men nu har mina tomater börjat att mogna, så goda de är.
Ibland då livet känns trist. Så måste man hitta någon ljusglimt. Mina dalier blommar så fint.
Stefan och tjejerna stöttar mig. Tycker inte alls att jag ska bry mig om det som hände i söndags. Men det är så lätt att säga att man inte ska bry sig, men går man, liksom jag hemma 24-7 så har man all tid i världen att grubbla.
Vilken herrans tur att jag har min älskade lilla Elsa. Hon är för go, hon!

Må väl!

2 kommentarer:

  1. Så gott med solvarma tomater. Och dina dahlior lyser verkligen upp. Härligt med en familj som ställer upp för varandra. Jag tänker mycket på dig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag plockar också egna tomater här och de är mycket godare än de man köper. Vilken vacker dahlia du har. Kram

    SvaraRadera