torsdag 26 juni 2014

Slottsskogen!

Igår hade söstera mi klippning inne i Borgholm.
Vi hade kokat vatten och brett oss en fylld baguette, packat ner i dramaten. Så efter klippningen tog vi oss en promenad i slottsskogen.
 Det är ju så fint i naturen. Då vi kom upp till kaffestugan satte vi oss och fikade.
 Därefter promenerade vi tillbaka till Borgholm, där vi hade bilen.
 Väl tillbaka i husvagnen skulle jag hämta vatten och gå på toa´n, men jag kom inte in på toa´n med kortet. Gick tillbaka till husvagnen för att hämta nycklen istället. Det var nog meningen att jag skulle vara i husvagnen just då , för Kirurgläkaren ringde då. Så nu har jag äntligen pratat med honom.
Efter samtalet kom jag in på toa´n med kortet, lustigt.
 Så himla dumt att jag inte har min madrass med mig. Kudden är inte tillräcklig. Men utav husvagnsgrannen har jag lånat ett magnetarmband. Så med extra plåster, mina piller, armband och kudde funkar det skapligt.
I måndags då jag pratade med smärtläkaren sa även han att det var dumt att jag inte tog madrassen med mig.
 Inatt har jag sovit mycket bra. Har visst pratat lite, så jag har hållit söstera vaken.
 Idag har de lovat regn, men jag hoppas att de skoja med oss, för jag vill ha sol. Vi hade lite soldis i går, jag vill ju sola lite, innan jag åker hem.

Ha en bra dag, för det har jag! P & K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar