lördag 28 juni 2014

Morgon promenad


Igår vaknade vi tidigt, så efter frukost tog vi oss en promenad.
 Fick se en andfamilj, kom tyvärr inte så nära dom. De simmade inte emot oss precis.
 Ännu finare var svanfamiljen. Så vackra svanarna är då de burra upp vingarna. De var inte alls glada på mig och min syster, de var rädda om sina ungar.

Igår kväll kom mannen över till Öland, för att hämta hem mig. Han åkte med svågern, som nu börjar sin semester.
Trevligt har vi haft, syster och jag. Trots all värk. Hoppas att jag nu kan minska på min smärtlindring, är ju hemma och sover på min magnetmadrass. Ska även köpa mig ett magnetarmband, blir nog ett sådant som jag lånade av grannen.

Då jag kom hem invigde jag toalett, tvättstället och duschen, vad jag njöt.
Det jobbiga med att komma hem är att packa upp allt, och tvätta. Denna gången hade jag precis lagom med kläder med mig, har använt alla kläder som var med. (okej då, reservkläderna som jag hade i bilen hela veckan har jag inte använt,  de var aldrig med in i husvagnen, så då räknas inte de kläderna in i min packning. Så de så)

Ikväll har mannen firmafest nere på vår loge. Bäst att jag vilar lite, så jag tya vara med i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar