måndag 23 juni 2014

Semester för mig, och semester för mannen min.

Igår vid lunch körde mannen mig till Öland. Vad det är jobbigt att inte få köra bil. Som tur är så har jag en fantastisk man, som ställer upp.
Min syster är i sin husvagn på Öland, min svåger skulle hem till Växjö och jobba, så min man åkte med svågern hem efter att han hade kört mig. Så himla bra, för då har jag och söstera mi bil.

Idag körde vi in till Borgholm. Söstera mi skulle kolla om hon kunde få en klipptid, hon ska klippa sig på onsdag. Så tog vi oss en glass.
Vi hade en balja med vatten i som Elsa hittade skräp i, ja jissus vad hon spekar i vattenbaljan, hon måste ju få bort skräpet.
Vädret har varit helt okej...
 Fast sen kom det ut något ifrån Kalmar, som vi inte gillade...
Havet var grönt, hur det än är så är det fint på något sätt..
Det har nu ösregnat en stund, blir ingen picknick till kvällsmat.
Idag har åter smärtläkaren ringt mig. Ännu en ny plan för min del. Han ringer åter om två veckor.
Har även fått info om att Kirurgläkaren P.A kommer att ringa mig denna veckan.

Midsommarafton var rörmokaren hemma hos oss. Vi hetsade honom lite om att toaletten inte var färdig. Han sa att han skulle komma denna veckan. Så bra för då kanske jag kan duscha då jag kommer hem. Jag var bara tvungen att säga att jag åkte till Öland för att duscha. hahaha. Han bara skrattade åt mig, för han vet ju att vi har toalett med badkar nere.
Rörmokaren kom hem igår för att kolla lite, eftersom jag inte är hemma denna veckan.

Ha en bra dag! P & K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar