tisdag 10 september 2013

Trevliga dagar!

I söndags åkte svärsonen till Göteborg på utbildning. Då dottern och Signe lämnat honom vid tåget kom dom hit. Dottern ville ha tacos till kvällsmat, och det ville vi också ha.
Dom har nu sovit över här hemma två nätter.
Signe var här både i går och i dag då dottern var på universitetet.
Jag och mannen fikar aldrig, men jag älskar äpplakaka med vaniljsås, så det har jag gjort två kvällar i rad, för hennes skull.
I dag då dottern och jag ätit lunch körde vi till Tingsryd. Jag skulle köpa berlocker till mitt pandora armband. Jag köpte fyra stycken, och beställde ett.

Kortfattat så är det mycket trevligt då svärsonen är på utbildning, så dottern och Signe kommer hem. Tyvärr så har hon fått för sig att hon nu i kväll ska köra hem, men jag tror att Signe vill stanna.

4 kommentarer:

  1. Du får locka henne med mer äppelkaka. Då kanske hon stannar ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon körde hem efter att hon fikat på äppelkakan.
      Men det var mysigt så länge hon stannade, men förstår henne att hon vill hem till sitt.
      Kram

      Radera
  2. Roligt att få vara tillsammans. Jag har inte gjort någon äppelkaka än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gjort två äppelkakor, och så har jag gjort lite äppelmos också.
      Kram

      Radera