söndag 4 augusti 2013

Positivt eller negativt?

Fredagen var en vilodag. Lite småplock emellan vilostunderna, annars så hände det inte alls någonting.
Gårdagen fortsatte i vilospåren. Dottern kom hem lagom till lunch, så vi satt/låg ute och vilade.
På kvällen stack mannen och dottern ut på sjön, för att lägga i kräftburarna.
Svågern och svägerskan fiskade fredagsnatten.
Kusinen fyllde år igår så på kvällen var vi där på kalas.
Kan inte förstå, men mannen ville inte ha med mig ut på sjön.(eller så vet han hur jag mår) Svågern kom på i dag på morgonen för att hjälpa till att plocka upp kräftburarna.
Idag hade jag inte så där jätteont, så efter det att vi kokat kräftorna så städade vi bilarna, de blev så rena så. Därefter har jag legat pall. Vill ju inte förta mig. Djävulen har ju flyttat in i mig.
Ibland känns livet bättre, och ibland känns det fruktansvärt.-
Utan att känna efter så är det antingen John Blund eller Sandmannen som knackar på min dörr nu.(Jag läser Sandmannen med Lars Kepler nu, därifrån J-B eller Sandmannen)
 Det är ju en himla tur att jag har de jävla pillren i mitt liv, fast jag avskyr dom!!!!!

Puss & Kram, God Natt!
Asså det är bara så, att den som inte har haft djävulsk värk vet inte vad det innebär, Så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar