söndag 25 augusti 2013

Å vad jag älskar min man!

I går eftermiddag sitter mannen och jag ute och tar varsin öl och njuter av solen. Vi hör musiken ifrån Kyrkvilsfesten, Humbles orkester sjunger upp. Jag säger att jag hade velat gå dit, om jag bara hade orkat. Slutpratat sen om den festen.

På kvällen då vi sitter i uterummet och äter kinagryta med ris, och tar ett glas rött till de, säger maken -Tänk vad denna maten är god, jämfört med vildsvin, (det serverades vildsvin på festen,) och vad skönt vi sitter här hemma, det hade varit hårt, inte alls bekvämt att sitta därnere.

Han ville övertyga mig att vi hade det bättre hemma. Å vad jag älskar denne man!

Idag fick jag tom med mig honom in till Växjö för att storhandla, ingenting om att jag kunde handla med tjejerna. Vi var både på Maxi och City Gross.

Ha en fortsatt trevlig söndag! Nu ska jag sova middag. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar