lördag 24 augusti 2013

Fan, Fan, Fan

Ikväll är det fest nere i samhället, kyrkviksfest.
Jag ville gå, men inte mannen, jag ville gå, men inte mannen. Sista anmälningsdatumet sa jag till mannen-att vi skiter i kyrkviksfesten, för jag orkar inte. Han svarar mig då att han visste detta så därför ville han inte gå.
Fan, Fan, Fan, här sitter vi hemma i våran ensamhet, mannen fyllda 46, och jag har inte ännu fyllt 45, hör musiken ifrån kvällens fest, men jag tyar inte. Vad är detta för liv????
Varför straffar GUD mig/oss på detta vis????
Okej, jag har behållning av akupunkturen, men har ändå hemsk värk i alla leder i kroppen och i mina händer.
Jag är så otroligt trött på detta liv................
Men så är jag så LYCKLIGT LOTTAD ATT JAG HAR EN SÅ UNDERBAR MAN, TVÅ UNDERBARA DÖTTRAR, OCH TVÅ SVÄRSÖNER, FÅR INTE GLÖMMA ELSA OCH LOTTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar