lördag 13 april 2013

Underbara ungdomar!

I torsdags kom dottern dy hem till mig, gulliga tjejen!
Sen på kvällen då mannen kommit hem , körde han in mig till akuten.
Värken jag har är olidlig.
Läkarna hade fullt upp, så sköterskan skickade bort mig till jourläkarcentralen. Där fick jag ännu en morfintablett till min samling.
Den hjälper mig lite, men är långt ifrån tillräcklig. Flummig blir jag iallafall. Sluddra när jag pratar, fast det har jag en annan medicin i vanliga fall som jag sluddrar av. Min man brukar ibland fråga om eller hur mycket jag druckit för jag sluddrar, lite obehagligt. 
I går förmiddag kom dottern dä hem tillsammans med pojkvän och Signe-bus. De var och handlade åt mig, och lagade lunch. De sa att de skulle köra hem tidigt, men när jag erbjöd middag, tackade de ja. Och när jag trillade i snarkelådan kl 21.00 var de fortfarande kvar. Å så kul!
Signe vill inte gå ut i regnet, och så gillar hon inte att åka bil, så när de skulle köra hem sprang hon upp och väckte mig, skulle gömma sig för att slippa gå ut och sen åka bil, lilla Signe-bus!
Gulliga våra djur är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar