onsdag 17 april 2013

Bra start på denna dag!

God Morgon! Till en härlig dag!
Känner mig ganska så nöjd, trots allt!
Natten har varit okej, visst jag har varit vaken flera gånger, och ont har jag, men medicinerna gör nytta.
Jag vaknar, kolla vad jag har Elsa o Lotta, sen lägger jag mig tillrätta och somna om. Är ju så trött så det är inga problem att somna om. Det är inte så svårt att lägga mig tillrätta heller, för jag kan bara ligga på vänstersidan nu.
I dag sov jag till 5,20, sovmorgon, då tänkte jag att det är bäst att stiga upp och äta första frukosten, måste ju också pilla i mig de små otäckingarna. Viktigt med ett jämnt intag.
Klockan 6,10 la jag mig på soffan och sov till 9,30 Vaknade av att Telenor skickade ett sms till mig.
Ha, kan de inte tänka på att jag kanske sover!!!... hihih
Nu är andra frukosten intagen, Elsa och jag har tagit oss en liten promenad.
Ock-ja, Jag är drogad och lullig, värken är hanterbar, underbart väder.
Trotts allt så känner jag mig till gott mod idag.

Tänk på det positiva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar