lördag 2 februari 2013

Negativa Lisa!

Härrom dagen blev jag bortplockad ifrån en vän-lista på face book.
Jag är för negativ, gnäller om hur trött jag är, hur dåligt jag mår osv...
Det finns ju alternativ- natur produkter. OKEJ- visst finns det det......
En del hjälper, andra hjälper inte, och sen finns det andra grejer som slår ut den vanliga medicineringen.  MEN jag vågar inte chansa. Mitt liv betyder mycket mera för mig.
Utan mina mediciner och min läkare så skulle jag inte ha levt idag. Det är ett faktum.
Sen skiter jag fullständigt i vad folk tycker och tänker.
FAST inte tycker jag personligen att jag gnäller förmycket på facebook, eller gör jag det????
Skulle vara kul och veta vilket......................
För visst måste jag få skriva både roliga och tråkiga saker, eller????

Skit samma!!
Ikväll har vi varit på 24-års kalas, det är min systerson som fyllde är för ca  vecka sen.
Tack lille Johan för en trevlig kväll med god mat och dryck!

Nu ska även jag inta snarkelådan, NattiNatti

2 kommentarer:

  1. En del vill leva i den rosa bubblan på Fb med en perfekt familj, ett välstädat hem och massa träningsresultat. Tycker verkligen inte att du är gnällig!

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta!
    De orden värmde.

    Kram Lisa

    SvaraRadera