tisdag 29 januari 2013

Glädje och sorg!

Dagarna rullar på. Vissa dagar händer det ingenting, och andra dagar ännu mindre.
I lördags hade vi bjudit hit våra goda grannar på en racklett kväll. Tyvärr så blir det inte av så ofta, men när det väl blir av har vi mycket trevligt.
I söndags orkade jag ingenting. Men på kvällen kom dottern den yngre och pysen hem. Jag blir lika glad varje gång någon av ungdomarna kommer hem till oss.
Det var helt otroligt, trots all värk så sov jag hela lördagsnatten. Vet inte när det hände senast att jag sov en hel natt. Blev mycket förvånad då jag 7,45 vaknar på söndagsmorgonen, och då var det Elsa som väckte mig.
Tyvärr så var det endast en enkel natt. Denna natten som nu gått var hemsk. Hann inte somna förrän jag vaknade av smärtan. 

Det går hårt åt på Linneryds folket. 
Svärfar somnade in för gott söndagen den 11 november 2012. På dessa 11 veckor är det 8 personer som har somnat in. Måtte det sluta vid detta.

Eftersom jag inte sovit i natt ska jag nu åter trilla ner i soffan, och sova en stund till!
Sov gott, på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar