fredag 2 december 2011

Inte ska min bil stå hemma och rosta upp!

Igår körde jag in till Växjö lasarett, och ortopenden.
När sen dottern DY och jag ätit lunch, körde vi till Ljungby Lasarett.
Den Yngre hade återbesök hos läkaren som opererade hennes axel.
Och allt ser bra ut, hon får åka skidor då vi ska till Österike.
Igår kväll var jag fruktansvärt trött, med en hemsk kroppsvärk också.
Idag har DY kört till Växjö på hemligt uppdrag, därefter ska hon till sin sjukgymnast och träna axlen.
Jag körde till Tingsryd, Vårdcentralen för att ansöka om Högriskskydd, dvs att jag ska slippa karensdagar, nu när f-k anser att det kanske kan finnas ett jobb som jag kanske kan klara av.
Därefter så var jag hos en god vän o hälsade på.

Idag fyller Dottern DenÄldre 21 år. GRATTIS vår älskade dotter!!
Och Tack för ikväll. Det var mycket gott och trevligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar