lördag 31 december 2011

2011 går mot sitt slut!

År 2011 har inte varit så kul =0(
Februari fick vi besked om att dottern DÄ hade cancer.
Då började även dottern DY´s axel att hoppa ur led, trots att hon är opererad.
Juni blev pysen matförgiftad, vilket ledde till att han fick någon bakterier i kroppen och som följ på det ledvärk. Hoppas nu bara att värken inte är bestående.
Själv så har jag väldiga problem med försäkringskassan. Dom är helt djävla sjuka i huvudet.
Septebber fick DÄ sin sista cellgift, underbart.
Oktober opererade DY om sin axel.

Fast lite roligt har vi iallafall haft. Man måste alltid leta efter det roliga, för att glömma det trista och gå vidare.
DY tog studenten i juni, och fick sin tillsvidare anställning i september.
Vi har umgåtts med nära och kära. Haft fest för DÄ att cancern är borta.
Kalas och fest är något som jag uppskattar jättemycket.
Genom FaceBook har jag fått kontakt med gamla vänner som jag inte sett av på många år, KUL!

Idag har jag inte varit något vidare pigg, så det har varit vågläge. Fast nu har det vänt lite granna,Huvudvärken är iallafall borta, och vi ska till någar goda vänner till oss ikväll.
Så jag önskar er alla ett GOTT SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar