onsdag 10 juli 2024

Min fina julklapp!

 Jag fick en fin julklapp av tomten julen 2023.

Sofie kom med förslaget att åka till lådbilslandet på Öland. I torsdags styrde vi bilarna dit. Melker och Helmer hade jättekul, Astrid körde inga lådbilslandet, utan valde karusellerna. 

Då vi kände oss färdiga körde vi till Hotel &Hostel Alvaret i Löttorp. 

På kvällen åt vi middag på ”Lammet & Grisen” Mycket gott. 

På fredagen körde vi till Trollskogen i Böda, men det var inget att ha. Stefan och jag tog en tur till Långe Erik.

Ungdomarna stannade till på lekplatsen vid 4H gården i Kalmar, men Stefan och jag valde att köra hem.

Nöjda med en minisemester tillsammans med hela familjen.

6 kommentarer:

  1. Kul att göra något tillsammans. Sen behöver man inte vara tillsammans hela tiden, för det. Ha det fint! Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, det viktigaste är ju att göra något tillsammans. Kram

      Radera
  2. Så fin julklapp! Så roligt att göra något tillsammans. Har aldrig varit lådbilslandet och nu är barnen lite stora för det tror jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Astrid som är 8 år var lite för stor för att köra bilarna, och hon ville inte köra. Melker 6 år och Helmer 3 år hade kul.1 årige Ture åkte lite karuseller med Astrid.

      Radera
  3. Med en sådan lista på "saker" att ta med, måste det ju bli succe´. Gissar att alla hittade något som passade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade det toppen, bortsett ifrån att "Farbror Blå" stoppade oss, det gick visst lite för fort.

      Radera