söndag 14 juli 2024

Älskade lilla mamma!


 Livet har varit jobbigt sen den 20 juni. Men i torsdags kom helvetet ikapp oss....Begravningen.


Vi var alla överens om ett avsked i kyrkan, för att sen äta middag tillsammans. Clifton ville att vi i familjen skulle äta middag ute på Korrö, och jag ville att vi sen skulle åka hem och till kaffet äta ostkaka. Mamma hade också velat detta. Så fick det bli.
Sofie hade framkallat ett kort på mormor, och jag lämnade ner ett hemstöpt ljus, som mamma varit med och stöpt. Kunde inte passa bättre. Det var så fint.

Vardagen håller på att komma ifatt mig, känner mig helt tom...

4 kommentarer:

  1. Fin begravning. Som mamma velat. Är Clifton din halvbror???//Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, Clifton, Sara och jag är helsyskon. Mamma och Erno hade inga barn tillsammans. Om du tänker på dödsannonsen så valde vi att ha Clifton under Erno. Det såg lite lustigt ut att ha Cliftons namn över Sara.
      Mycket att tänka på och iakttaga.

      Radera
  2. Fina bilder. Förstår känslan av tomhet. Och saknad.

    SvaraRadera