söndag 18 juli 2021

Vilken fantastisk helg!

 I fredags körde Stefan och jag till Stefans syster och svåger, till deras stuga nere i Blekinge. De har en havstomt, det var så rogivade att sitta på deras altan, äta gott, och titta ner utöver havet.

Igår innan vi körde hem så tog de med oss på en promenad runt stugområdet. Mycket trevligt, Tusen Tack Yvonne och Björn, Alltid lika trevligt att träffas.

Väl hemma så var det att packa upp, hoppa i duschen, för att sen åka på kalas. Min svåger fyllde 60 år förra året, men Covid satte då stopp för kalas. Och min syster fyllde 55 år igår. Tusen tack Sara och Acke för ett trevligt kalas.

Idag plockade jag hallon, skulle ta det lugnt, och det har jag gjort. Men sen fick vi oväntat besök. Underbart besök, om ni frågar mig. Helmer ville hem till mormor och morfar, så då ville Helmers föräldrar ha kvällsmat. Tacos är ju alltid gott, Sofie och Fredrik fick välja.

Vilken underbar helg som Stefan och jag har haft! Å vad jag älskar detta!

3 kommentarer:

  1. Så härligt att du har haft en bra helg!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas att du också hade en bra helg!

      Radera
  2. Inte alls kul att ha "gravida" kläder!
    Kram

    SvaraRadera