torsdag 5 mars 2020

4 mars!

Stefan fyller år den 4 mars. Vi hade inget kalas igår, men lyxade till det ändå.
Oxfile, potatisgratäng med ädelostsås, sparris, jag tog picklad rödlök, och Stefan tog färsk rödlök.
                                                    Till detta tog vi ett glas rött gott vin.
                                       Sen tog vi lite räkor, kex och vindruvor. Och ett glas vitt.
Kortfattat så hade Stefan en bra födelsedag, god mat och dryck. Det gäller att njuta utav det goda!

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till din man. Allt som går att fira ska absolut firas på ett eller annat sätt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Visst är det så, man måste sätta guldkant på tillvaron.

      Radera
  2. Hej alla. Jag såg kommentarer från personer som redan fick sitt lån från STEFAN PERSSON FINANCE och sedan bestämde jag mig för att ansöka under deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto totalt 550 000 kronor som jag begärde. Det här är riktigt bra nyheter och jag rekommenderar alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post (steglan247@yahoo.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde. Att få lånet är mycket enkelt och enkelt att förstå, det finns ingen betalningskomplikation. Jag rekommenderar starkt och uppriktigt denna låneplattform för alla som söker ett snabbt och brådskande lån idag, du har en. Skål...

    SvaraRadera