måndag 5 december 2016

Andra advent!

Det har varit en helg, med full fart.
I lördagskväll var vi i Korrö på julbord, det var firman som Stefan jobbar på som bjöd anställda med respektive. En mycket trevlig kväll, och det känns, kroppen mådde inte bra innan, men nu är den ännu värre. Haha självförvållat. Jag fick kött och potatis, det är ju inte så mycket som jag kan äta.
I går kom min bror och hans fru hit på lunch. Så roligt att se att han är återställd efter hans hjärnblödning.
Jag har gjort en hemost till honom. Och jag gjorde ett bra byte, för jag fick en flaska jäger. Han vet visst vad lillasyster tycker om, och vill ha.
Då jag ändå hade fullt upp i helgen, så var det lika bra att fortsätta.
Humbles hade julkonsert i Linneryds kyrka. Kyrkan var fullsatt, 430 personer. Det är en fröjd att lyssna på sången och musiken.

Nu laddar vi inför denna veckan!

6 kommentarer:

  1. Då hoppas jag att den nya veckan blir lite lugnare för dig. Det ser den inte ut att bli för mig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland så har man fullt upp, och ibland så är det skönt att göra ingenting.

      Radera
  2. Nu upptäckte jag ännu en sak vi har gemensamt. Jag älskar Jägermeister! Kram och ta det lite lugnt så du orkar med julen.

    SvaraRadera
  3. Hej, Norr känner jag igen . . .
    Det är mycket nu fram till jul,
    Ta det bara lugnt och med ro .. . .
    Något julbord innan jul vill jag helst inte äta. Alldeles för mycket mat av allt det goda Tyvärr har vi bara en mage hi hi ...
    Nej tack fy för den 'medicinen'.
    Ingenting gör jag nu. Har bakat bröd och saffranskaka. Ska till skogen och bjuda mina två stora pojkar på fika.
    Det behöver de som jobbar hårt.
    Kram / Eva

    SvaraRadera
  4. Tangenterna på mobilen gör som de vill
    KORRÖ ska de vara.
    Idag kan jag ej skriva på datorn eftersom cyber världen jäklas
    Eva

    SvaraRadera