måndag 23 februari 2015

Raggsocksförsäljning!

I torsdags åkte jag med Elsa till djursjukhuset. Inget allvarligt, de skulle bara rengöra hennes tänder.
Och jag fick på så vis en heldag med dotter, bara hon och jag.
Vi gick på Grand Samarkand och strosade. Jag hittade en klänning och kofta. Som sagt, jag ska på bröllop, konfirmation, 18 års kalas mm nu i vår, så det går åt en del kläder.
På tal om kalas, så som omväxling var vi bjudna på kalas i lördags kväll. En vän som fyllde 50 (49) år. Trevligt med kalas och god mat.
För övrigt så händer det inte så mycket. Men igår la jag ut två par raggsockor på en loppis sida på Facebook, det tog inte många minuter, endast fyra så var sockarna sålda. Så bra för nu kan jag fortsätta att sticka.

2 kommentarer:

  1. Såg att det gick snabbt. Finns inget skönare än hemstickade raggsockor.

    SvaraRadera
  2. Vad underbart med en heldag med dottern. Och vad kul att du gjorde fynd :)
    tror jag det att sockarna är lättsålda. Jättefina!
    Kram!

    SvaraRadera