söndag 4 maj 2014

Varan denna trötthet?

Valborgsafton var vi bjudna till våra vänner B & J. Jag sov 1 ½ timma på eftermiddagen, för att orka med kvällen. Men vid två tillfällen la jag mig på soffan och sov en stund.
Jag känner mig lite otrevlig, men jag tror att värdparet inte misstyckte, utan var kanske glada att jag ändå var med. För visst hade vi trevligt.

Igår kväll hade vi bjudit hit några andra vänner, C & H. Och för att orka med kvällen så tog jag det lugnt. Limefile och klyftpotatis, och bara mintchoklad till kaffet. Jag vilade, sov och förberedde i stillhet. Tyckte att jag borde ha orkat, men John Blund kom och spelade mig ett spratt.
Jag blir så ledsen, vi hade som vanligt trevligt, men varför måste jag vara så trött. Fick kämpa för att hålla mig vaken. Som tur var så hade vi bjudit redan 17,30.

Idag har maken, Elsa och jag gått en skogspromenad, sen har jag diskat undan sen igår kväll, så nu kan jag inta soffan tillsammans med John Blund.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Dom du umgås med vet väl detta så nog tror jag att dom accepterar att du går och vilar en stund. Men jag förstår att du blir arg och ledsen...
    Kram!

    SvaraRadera