lördag 17 maj 2014

Allaredan lördag!

Och så är det helg igen.
Jag har bara tagit det lugnt denna veckan. Vilat, sovit, och gjort vad jag känt att jag orkar.
I torsdags hade mannen byggmöte. Det kom en man ifrån Smålands museum, en snickare, min farbror, och så mannen. Vi ska renovera/byta tak på vår stenlada, och eftersom det är kulturbyggnad så har vi sökt bidrag av länsstyrelsen, och fått det, så då måste man ha detta byggmöte.
Igår gick jag ner till affären och handlade. Vår granne jobbar där, jag var färdig lagom tills han slutade jobba, så då fick jag skjuts av honom hem. Vilken tur att vi har goda grannar, som ställer upp och hjälper mig.
Underbart väder har vi också. Vi grillade igår kväll, och satt ute och åt. Idag satt vi ute och åt frukost. Hoppas nu att detta fina vädret håller i sig.

Ha en trevlig helg! Kram

1 kommentar:

  1. Jag tror banne mig att hela Sverige hade sol i går. Hoppas att vi alla får det idag också :)
    Kram!

    SvaraRadera