lördag 6 maj 2023

Killen som vet vad han vill!

 Igår skulle Sofie iväg efter jobbet, så jag fick äran att hämta Helmer på förskolan. Jag tog tramptraktorn, det var kul, tyckte han. När vi kommit hem var vi ute och lekte.

När vi gått in så skulle Helmer laga stockabilen.
Envisa kille, han skulle ha tripptrappstolen i vardagsrummet.Han vet vad han vill.

Idag sympatiserar Elsa med matte. Vaknade med migrän, yrsel, ont i magen och mådde illa, ont i halsen, värk i hela kroppen, värre än vanligt, inte nog med det, jag har feber också, som mest 39,8, så jag har knaprat Alvedon. Jag har legat i sängen hela dagen, sovit det mesta. Och Elsa har hållit mig sällskap.

6 kommentarer:

  1. Å nej, sjuk. Hoppas du kryar på dig snart.

    SvaraRadera
  2. Vilken trist helg för dig. Tur du har Elsa som tar hand om dig. Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har sovit mig igenom hela helgen.

      Radera
  3. Hoppas att du piggnat till nu! Härliga barn! Kram Anna-Lena Grimsås

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag är jag feberfri, men jag har fortfarande jätteont i halsen och svårt att svälja. Men det är visst någon skit som går. Vårdcentralen har fått in flera samtal från personer med samma symtom.
      Bara älskar mina barnbarn!

      Radera