lördag 6 januari 2018

Trettondagen!

En lugn och stillsam hemma trettondag hade vi haft, om vi inte blivit bortbjudna.
Det är inte så ofta som vi har fullt upp, eller hur!??

Stefans mosters man fyller år den 6 januari, varje år så är det trettondagen.
Så idag var vi bjudna till Vislanads värdshus på 85-års kalas.
Vi har haft en mycket trevlig eftermiddag, med god mat och dryck.

Det strulade väl lite med min mat, men det är jag så himla van vid, så jag brydde mig inte så mycket.
Bara synd om Birgit och Thorwald, för de vill ju att jag ska kunna äta.

Ett Stort Tack till Birgit och Thorwald fär en toppendag med er!

2 kommentarer:

  1. Ulrika är född Trettonafton, men eftersom det är en vanlig jobbehag, så har hon alltid kalaset på Trettondagen. Hon är expert på att göra smörgåstårta, så det var jättegott som vanligt. Kram

    SvaraRadera