lördag 20 januari 2018

Jag saknade Pysen!

Idag, som så många andra lördagar kom Therese med familj hem.
Stefan har varit inne i det andra huset och hjälpt Christian. Sakta men säkert så går renoveringen framåt. Och jag har åter fått njuta utav sällskapet med Therese, Astrid och Signe.
Det jobbiga är nu att Elsa har löpt, Elsa och Signe juckar på varandra mer än mycket. Så jag satte upp galler ut till hallen och så fick Elsa vara där.
 Jag njuter även utav att vi äntligen har fått vinter, vi har typ 20 cm snö, tror jag. Hej mitt vinterland, nu njuter jag!
 Det är inte bara jag som njuter, det gör även min älskade lilla Elsa.
Ikväll då Sofie hade jobbat färdigt kom även hon hem. "Pysen"/Fredrik jobbade nu i kväll så tyvärr kunde han inte komma med. Jag saknade honom. För det är så kul då vi alla är samlade.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Vilken skillnad det är utomhus. Hos mig är det barmark och inte alls lika vackert som hos dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag njuter, jag gillar när vi har detta vädret, snö och någon minusgrad.

      Radera