söndag 20 mars 2016

Jag har inget annat för mig!

De soliga dagarna har hållet i sig.
Igår hade vi bra arbetsfördelning, Stefan räfsade upp grenarna och körde ut i skogen med de, Elsa sniffade runt i trädgården, och jag satt i solen och stickade.
Therese, Christian, Signe och Astrid kom hit på förmiddagen. Christian skulle tvätta deras bilar, och Astrid skulle ha mormor-snuffs. 
Det blev grillad korv till lunch.
Astrid behövde en tunnare mössa, klart att jag stickade en till henne. Det blev visst ett par strumpor också.

Idag har jag en slöe-dag. Jag håller soffan varm, likaså ändringen på toaletten. Magen är katastrof, och jag är dötrött, så trött att jag inte orkar somna. Värken från nacken ner i vänstra armen är bedrövlig.
Det är inte bara jag som är slut!

4 kommentarer:

  1. Hi hi hi . . . . så gulligt med mormor-snuffs.
    Det måste man ha många gånger . . .
    Astrid växer förstås och Lisas fingrar de stickar och stickar både dag och natt eller ?
    Du hinner väl snuffsa med lilla Elsa va ? !
    Godnatt vännen/ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, visst hinner jag med Elsa-gos. Då jag träffar Astrid så hinner jag även med att ge Signe-bus lite kärlek också.

      Radera
  2. Har precis för mig att jag skrev en kommentar här igår, men när jag nu skulle läsa ditt svar så finns det ingen. Jag har antagligen glömt att klicka på rätt knapp till dig. Så är det när man är förvirrad. Hoppas du mår bättre idag. Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir så ibland, och ibland skriver jag en kommentar men glömmer att klicka på publicera.
    Det är lätt hänt.

    SvaraRadera