tisdag 14 april 2015

Tiden går för snabbt!

På måndagar är det stickcafé, vi har börjat att spela på keno tillsammans. Nu när vår affär blivit spelombud så måste vi ju spela.
Jag hade inte tänkt att gå dit igår, det var lite körigt för mig, men jag vill ju inte missa spelet, så jag knatade dit, vilken även Gittan gjorde.
Komiskt, vi hade båda tid på vårdcentralen klockan 13,30. Hon erbjöd mig skjuts, vilket passade mig perfekt, Gittan hade också lite bråttom hem. 
På måndagar har jag ju haft målarkursen mellan klockan 13,00-15,30. Det var sista gången igår. Jag hann att måla lite iallafall efter mitt läkarbesök.
10 veckor går alldeles för fort, nu har vi uppehåll fram till hösten någon gång.
Enda fördelen är att mina måndagar blir lugnare hädanefter.

Idag skulle jag ner till Tingsryd, och klippa mig. Kom till Tingsryd 30 minuter innan jag hade tid, så jag hann in på Härlins. Skulle ju kolla på en klänning till bröllopet. Och jag hittade en som jag gillade, så nu har jag köpt tre klänningar till bröllopet. Nåja, det är ju även konfirmation, och lite annat i sommar, så de lär bli använda.
Det finns inte allt i våran affär, så då jag ändå var i väg passade jag på att handla lite på Börjes, fikade hos mamma och E, sen körde de hem mig. Tack för eran "Taxi-tjänst".

Må väl! 

1 kommentar:

  1. Tre klänningar, inte illa. DU får ha en under vigseln och sedan byta om till festen.
    JAg var på vårdcentralen kl 14:00. Så vi gick nog om varandra.
    Kram!

    SvaraRadera