fredag 18 juli 2014

17 juli 1966

Tänk vad tiden går. I går fyllde min syster 48 år. Grattis till Söstera mi!
Jag blev inte färdig att ringa till henne. Men jag hade ju skickat ett grattis kort, och vi var ju hos henne på kalas i lördags, och så blev det en hälsning på face book. Och så hade hon ju själv fullt upp med att jobba och äta middag.

Vi har haft Signe hos oss. Igår kväll kom dottern dä och pojken för att hämta hem sin hund. Så vi tog oss en trevlig grillkväll. Underbara ungdomar, har jag sagt det förut?? Jag är så glad att jag har dom.
Grannarna tog med sig sin mat och kom bort och åt tillsammans med oss.
Så efter att jag legat skitdålig hela dagen, så slutade dagen mycket bra.
Nedrans mage till att värka. Idag är det inte magen som krånglar, utan idag är det hela kroppen som tetas och värker

Nå väl, jag får väl sätta mig ute i solen och läsa lite.
Ha en bra dag!


2 kommentarer:

  1. Jag tycker att ni är lika, så härligt med en kär syster, grattis till henne.

    Jag miste tyvärr min kära syster när hon bara var 53 år. Hon hade då också precis blivit farmor, tragiskt. Det är nu snart 10 sedan.

    Njut och gläds med varann, det är livet, kram/ Eva

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort på er.
    Och ett stort grattis till henne.
    Kram!

    SvaraRadera